چین هم یکی از شهرهای پر جمعیت در جهان است که هر سال و در فصول مختلف فستیوال­ها و رویدادهای زیادی در شهرهای مختلف برگزار می شود. شما نیز می توانید با تهیه تور چین و یا پکیج­های ویژه تور ارزان چین که به صورت لحظه آخری از آژانس مسافرتی آرشان پرواز ویژه نوروز 97 ارایه می شود به این کشور سفر کنید.

جشنواره موسیقی پکن

جشنواره موسیقی پکن از اواسط اکتبر تا اواسط نوامبر به مدت یک ماه برگزار می‌شود که شرکت کنندگان بسیاری از سراسر جهان برای اجرای موسیقی اپرا، سمفونی، کنسرت‌های انفرادی، کنسرت موسیقی جاز، کلاسیک و... به شهر پکن می­آیند.

جشنواره میانه پاییز

جشنواره میانه پاییز به مناسبت به نیمه رسیدن پاییز و در زمان کامل شدن قرص ماه برگزار می‌شود؛ این جشن که بزرگترین فستیوال پکن بعد از جشن سال نو است، به اعتقاد چینی‌ها نماد هماهنگی در زندگی است. این روزها خانواده‌ها این مناسبت را با رقص، فانوس‌های کاغذی و خوردن کیک ماه جشن می‌گیرند کیک ماه یک نوع شیرینی محلی‌است که به شکل ماه درست شده و جزء خوراکی‌های پکن در این فستیوال حساب می‌شود.

جشنواره‌ی بین‌المللی بادبادک چین-پکن

اگر می خواهید آسمان را متفاوت­تر از همیشه ببینید حتما با پکیج تور چین ارزان در ماه آوریل و در بازه‌ی زمانی برگزاری جشنواره بادبادک خودتان را به پکن برسانید تا رقص اژدها را همراه با پرواز بادبادک‌ها را در آسمان چین از دست ندهید.

سال نو چینی در چین-پکن

جشن چونجی به مناسبت فصل بهار به مدت یک هفته برگزار می­شود. در این زمان شهر با تزئینات قرمز رنگ و آتش بازی و پای کوبی همراه است. یکی از سنت‌های سال نوی چینی پول هدیه دادن در پاکت‌های قرمز است به این پول یاسوکیان می‌گویند و اعتقاد دارند که این پول بچه‌ها را از بدی حفظ می‌کند.

جشنواره فانوس چین

یوان‌شیاجی یا جشنواره فانوس بعد از جشنواره سال نو چینی و در روز پانزدهم اولین ماه قمری برگزار می‌شود و این اولین شبی ا‌ست که ماه کامل بوده و در طول شب آسمان پکن از فانوس‌های کاغذی با شکل‌های مختلف دایره، مربع و شکل‌های حیوانی مثل اژدها، نورانی می‌شود.


علاوه بر رویدادهای مناسبتی که در زمان های مختلف در چین اتفاق می­افتد جاذبه ­های گردشگری چین و طبیعت بی نظیر آن در فصول مختلف برای شما حیرت انگیز خواهد بود. پس دست به کار شوید و با خرید تور چین بهار 97 از آژانش مسافرتی آرشان پرواز به این کشور سفر کنید.