هنگام برگزاری عروسی ، فیلمبرداری از مجلس عروسی با برخی چیدمانها زیباتر می شود. سفره خانه عروسی یکی از روش های چیدمان و ایجاد جلوه های ویژه در برگزاری جشن عروسی است. سفره خانه مطابق با طبع عروس و داماد است و می تواند مدرن، سنتی و یا مراکشی باشد. سفره خانه بیشتر به منظور ایجاد فضایی متمایز از سر و صدای جشن و ارائه هر چه بهتر خدمات عروسی برای عروس و داماد و میهمانان است.

 


سفره خانه سنتی: این نوع سفره خانه مجالس عروسی همانطور که از اسم آن بر می آید، به شکل سنتی چیده می شود و تمام طراحی آن همانند سفره خانه های سنتی داخل شهر است. در سفره خانه سنتی پذیرایی ها شامل انواع آش، سرو قلیان، کباب ترکی، شکلات داغ، انواع چای و دمنوش و انواع تنقلات به همراه موسیقی کلاسیک و سنتی است.

نشستن در چنین فضایی به همراه نوشیدن چای یا دمنوش های طبیعی و منظره زیبای فضای سنتی سفره خانه علاوه بر حفظ این بخش از فرهنگ زیبای کشورمان، آرامش و جلوه خاصی به مجلس عروسی می دهد.


سفره خانه مراکشی: همانطور که از اسم آن مشخص است، سفره خانه ای با سبک و سیاق کشور مراکش است که تا حد زیادی به سفره خانه سنتی ایرانی نیز شباهت دارد. بسیاری از عروس و دامادها تمایل دارند جشن عروسی آنها متمایز باشد و در آن طراحی ها و چیدمان ها به طرز متفاوتی انجام شود. سفره خانه مراکشی برای این دسته از عروس و دامادها توصیه می شود. از جمله پذیرایی های این سفره خانه می توان به قلیان عربی مخصوص دو نفر شامل سرویس چای، نبات، خرما و همچنین قلیان میوه ای در طعم های مختلف اشاره نمود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین برگزاری مراسم عروسی و باغ عروسی لطفا به سایت ما مراجعه بفرمایید.

 

www.melalceremony.com